Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

κτελ εος.

στο γκισε πάλι είχε κόσμο.
μπροστά μου μια βαλκάνια ψάχνει
σε σακουλίτσα τροφίμων το διαβατήριο της.
η δύση πορτοφόλι
τα βαλκάνια πλαστικό.

έφτασα στα κτελ κανα μισάωρο νωρίτερα
απο την ανυπομονησία μου να φυγω,
δέκα κατουρήματα ναριχνα
πάλι θα προλάβαινα.
έχει ζέστη και βρωμάει όπως πάντα
κάθομαι κοντά σεναν στρατιωτικό που
μοιάζει να ναταρέσουνε τα ρούχα του,
οι βλάκες φαίνονται απτη φάτσα.

απο ταριστερα μου μια σκατογρια
που μιλάει μόνη της ενω
ένα κοριτσάκι της wind θέλει να της δωσει νουμερακι
ε
τοχουμε χασει τελειως.

απέναντι ενας μάλλον-δραπέτης-θαναι,
βηχει λες και
θα γεννήσει κανα σατανά απο το στόμα,
σισα ένα ευρώ
έχει εναν σάκο ξεσκισμένο μαζί του και μια γκόμενα
που σίγουρα δεν είναι μόνο δική του δηλαδή
τρώει τα νύχια της,
τζαμπα ταβαψε.

τέλος, απο πίσω μου
ένας πολυ κοντός χιψτερ.
οι πολυ χιψτερ τυποι μου θυμίζουν
πλαστικοποιημένο κατάλογο σε ψαροταβέρνα.
ο κοντός φοράει ένα πουκάμισο με μοτίβο
σαν απο χορτί κρεοπωλείου,
καλό.

αν περάσω άλλη μια ώρα στα κτελ
θα μαζέψω λεφτά ναγορασω ελικόπτερο
ή
σκέφτηκα όταν θα ξαναπάω
να φορέσω γυαλιά 3ντι.
αν ειναι να τρελαθουμε δηλαδη
ας το κάνουμε με στυλ

ο οδηγός παίζει από αυτή τη μουσική
που επαναλαμβάνονται διαρκώς οι λέξεις
φιλί-βράδυ-φωτιά-εγώ-εδώ-λιώμα.
τον κοιτάω από τον καθρέφτη,
πάνχοντρος που μοιάζει λες και μαζί με τη τσίχλα του
να μασουλάει και τη ψυχή του,
δυναμώνει τη μουσική απότομα,
άρα μάλλον έχει αισθήματα.

κάτω από τη "τηλεόραση" κρέμεται
ένας βρώμικος τουίτυ,
λογικά θα έχουν δει τόσα τα μάτια του
που γι αυτό και κοιτάει δυστυχησμένος
τη γρια στη θέση νούμερο ένα.
ωρε γαμώτη ξέχασα τα ακουστικά μου,
για να δούμε τι θα κάνω τις επόμενες
3μιση ώρες α το βρήκα
ΤΙΠΟΤΑ

κι όμως,
μετά από τόσο βαριά διάθεση
και βαθιά ανθρωποπαρατήρηση
το ταξίδι ήταν μια χαρά.
σε κάθε χιλιόμετρο του δρόμου
το χαμόγελο μου ανέβαινε τα αντίστοιχα χιλιοστά.
όταν πια έφτασα,
ήμουν εντάξει.
χαιρέτησα ακόμα και τον οδηγό φεύγοντας.

έφτασα σπίτι κι έπεσα
σε μια τεράστια αγκαλια.
καλά ήταν μωρέ καικει τελικά
αλλά λεω να μη ξαναπάω για κάμποσο καιρό,

καλού κακού. 


 









2 σχόλια:

  1. ενταξει τους κραζεις ολους αλλα μην ξεχνας οτι και αυτοι μπορει να μην εχουν ορεξη να βλεπουν τα μουτρα σου και να σκεφτονται τα ιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο,τι είναι
    θα πληρώσω το τίμημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή