Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

α μαβρω.

δύσκολες μέρες

θα ταλεγα σε ψυχολόγο
αλλά είναι πανάκριβοι οι γαμημένοι
κι άσε που βαθιά μέσα μου πιστεύω
πως οι ψυχολόγοι είναι σαν τους ταρίφες
σου παίρνουνε λεφτά και σε πάνε κάπου
όπου θα μπορούσες να πας και με τα πόδια
αλλά μαζί τους γλιτώνεις χρόνο 
και περίσσια κούραση.
οι μέρες μου βούτηξαν στην υπερπληροφορηση
και η καθημερινότητα μου 
ένα αδιάκοπο καρδιογράφημα
καρδιας που πάσχει από αρρυθμία παύλα
ταχυπαλμία.
κι εκεί που τα βλέπω να γκρεμίζονται όλα
σαν ντόμινο παιχνίδι
έρχεται η φωνή του μυαλού μου,
ξέρεις αυτή τη φωνή
ανθρώπου με το ένα φρύδι σηκωμένο
και εριστική τονικότητα

μήπως ΕΣΥ τα κάνεις έτσι και 
μήπως ΕΣΥ  φταις μήπως ΕΣΥ 
κάτι κάνεις λάθος και απέχεις χιλιόμετρα από
την ψυχική σου ηρεμία μήπως Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ συμπεριφορά
σε κάνει να μπλέκεις άσχημα μηπως ΕΣΥ
μήπως Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ στάση ορίζει την κατάσταση
κι όχι η κατάσταση εσένα

σουτ σκάσε γαμώτο
απαντάω 
όχι
απλά δεν μαφηνουν να τη βρω
γιατί δε μαφηνουν να τη βρω
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

κοίτα εκεί που πας
αλλιώς θα πας
εκεί που κοιτάς
άλλα που να πρωτοκοιτάξεις
με τέτοιες κυκλοθυμίες
που θυμίζουν κύκλο

φαύλο κυκλο δηλαδή
χαλάει το ένα φτιάχνει το άλλο
φτιάχνει το άλλο χαλάει εκείνο
α
είναι και οι φορές που χαλάνε όλα μαζί
εκεί πρέπει να πας για σέρβις
αλλά όχι άλλο σέρβις ρε γαμώτο πόσο
ακόμα σερβιτόρα χρειάζομαι μόνο
ένα σέρβις τώρα.

θα παρατήσω τη δουλεια
θα κηρύξω συναισθηματική και σεξουαλική αποχή
θα πετάξω το κινητό
θα αφήσω απλήρωτο το ιντερνετ
θα μου το κοψουν
θα γεμισω τη μπανιερα με παγάκια
και θα βουτηξω μεσα να παγωσω το κορμι μου
το μυαλο μου
τον χρονο
θα δώσω πονο
τον πόνο που μου δωσανε για την ακριβεια

πρωτεραιοτητες είναι η λύση
ναι
λες και ξέρω εγώ ας πούμε
τι θέλω περισσότερο
εγω που
μεχρι να αποφασίσω αν θα κοιμηθώ
ανάσκελα ή μπρούμυτα 
περνάνε είκοσι λεπτά
και τελικά κοιμάμαι και στο πλαι

τα βαψα μαύρα
τα μαλλιά μου εννοώ κι έχει πλάκα
που στη μπανιέρα
πέφτει μαύρος αφρός απο το σαμπουάν
φευγει μπάνιο με το μπάνιο 
όλο και ξανοίγομαι.

ιδιοκτησίες.
σε κατουρησαν και σενα
και σημαδεψαν τη περιοχη τους
ε μην αγγιζετε
μα καλα ανηκει κανεις σε κανεναν;
το κλειδί αλλωστε δε βρίσκεται
στο δεν μπορω να ζήσω χωρις εσένα.
το μυστικο έγκειται
στο μπορώ
απλά δεν θέλω.

ορίστε μας
σαν αρθράκι της λαίφο κατέληξε αυτό
συν ένα πρόβλημα ακόμα
χάθηκε μια λυρικότητα αν την βρείτε επικοινωνήστε στο
έξι εννιά 

αυτά.
γουατς απ;


γαμησεμαςκιεσυ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου