Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

απο λύθηκα.

πιο πολύ
παραίτηση το λες παρά απόλυση
έχει σημασία
δεν
το αποτέλεσμα είναι το ίδιο
μερικές φορές δε μπορείς να έχεις τίποτα από τα δύο
συνδυαστικά
το καθένα φαίνεται χειρότερο δηλαδή
δεν τον έχω να με καθησυχάσει
και δεν έχω την δουλειά να σταματήσω να τον σκέφτομαι
βέβαια σε λίγο δε θα έχω
καν τσιγάρα να σκέφτομαι κινηματογραφικά
γενικότερα
τίποτα από τα δύο.

βρέθηκα απολυμενη
η ώρα ήταν δώδεκα
δεν είχα μεθύσει ακόμα
μα βρωμαγε ουισκυ το ξημέρωμα
μα ήταν λές και χώρισα πεντε χρόνια συγκατοίκηση σε σχέση

η απόρριψη είναι ένα αίσθημα βαρύ
και όταν ξημερώνει όλα μοιάζουν πιο βαριά
θα λεγε κάνεις πως
το βάρος των ανθρώπων που κοιμούνται
φορτώνεται σε αυτούς που δεν
και κάνει το δικό τους φορτίο να φαίνεται
τεράστιο
είναι μια μικρή πράξη αλληλεγγύης

όσο εσύ κοιμάσαι εγώ σε ξεφορτώνω
όσο εσύ χαλαρώνεις εγώ πατάω γκάζια
όσο εσύ μεθάς εγώ σε ποτίζω

μα επάνω στο
ξημέρωμα η απόρριψη μοιάζει ασήκωτη
εγώ
που ήθελα αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά
που ήθελα αυτό το συγκεκριμένο αγόρι
δεν κρίθηκα καλή σερβιτόρα
δε κρίθηκα καλή ερωμένη
δε κρίθηκα;

ωπα

χα

ας σοβαρευτούμε
είμαι από αυτούς
που δε σβήνουν καλά τα τσιγάρα στο τασάκι
που δεν έχουν τις κατάλληλες λέξεις την κατάλληλη στιγμή
που τον πάγο αν δεν μπορώ να τον σπάσω
βάζω άλλον και ας κοστίζει
είμαι από αυτούς
που λένε την λέξη μαλάκα
μετά από κάθε λέξη μαλάκα
που κερνάνε σφηνάκια επειδή υπάρχουν συμπαθητικοί πελάτες
και υπάρχουν μαλάκες πελάτες επίσης
κι αυτούς δεν τους κερναω ούτε βλέμμα
που φοράω την ίδια μπλούζα τρεις μέρες
γιατί ξέχασα να την αλλάξω
και ξέχασα να κοιτάξω τον καθρέφτη τα μαλλιά μου να χτενίσω
που ξαπλώνουν με το μπουφάν και τα παπούτσια στο κρεβάτι
διαγώνια κι ανάποδα πάνω από το πάπλωμα
επειδή απλά δε βρήκαν λόγο να κοιμηθούν χωρίς αυτά
είμαι από αυτούς
του αγενεις ευγενικούς άνθρωπος
σήμερα όλα μάταια
αύριο όλα με ελπίδα
η χώρα θα πτωχεύσει
οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να καπνίζουν μάλμπορο λάιτ

πρέπει να επιστρέψω τα κλειδιά
στο μαγαζί και θέλω να πάρω πέντε φιλιά παράνομα
πρέπει
δε μαρέσουν τα πρέπει
άστα να πάνε
το μότο της βραδιάς
άστα θα πάνε
το μότο γενικότερα

δε γαμιέται;
όχι δε γαμιέται όχι βαρέθηκα
το δε-γαμιέται είμαστε όλοι αλάνια
μα στη τελική είμαστε μόνο αυτό που αντέχουμε
εγώ δεν άντεξα εκεί
εσύ δεν άντεξες εμένα
στο αφτί θα στάλεγα μα δε μπορώ
είμαι μονάχα εγώ
κι αν δε κάνει προσπάθησα πάθησα
και τώρα είμαι απλά εγώ
ούτε μπαργούμαν ούτε σερβιτόρα
ούτε ερωμένη ούτε φαντασίωση

στο ποτό μου έλιωσαν τα δυο παγάκια
μα είμαι ακόμα ζωντανή
και όσο δεν σέχω
τόσο δεν μέχεις
θα θελα μια αγκαλιά μα οι φίλοι μου μένουν σάλλες πόλεις
μα εσύ μένεις σάλλο σπίτι

δε κρίθηκα
γιατί δεν θέλησα να με κρίνουν
κιαν πρέπει να βρω δουλειά θα βρω
γιατί αν θέλω να αγοράσω τσιγάρα θα αγοράσω
ήμουν καλή
και είμαι
ίσως όχι η καλύτερη
μα δεν έχω και ανταγωνιστικές τάσεις
που πηγάζουν από συνθήκες ανασφάλειας

έχω θέματα
είμαι προβληματική γκόμενα
τρελή ασυνάρτητη αλλοπρόσαλλη ο,τιναναι
αλλά είμαι καλό παιδί
και είμαι μια χαρά ξηγημένη

κι όσο για την δουλειά

αν ακούσεις κάτι πες μου.








2 σχόλια: