Πέμπτη, 2 Ιανουαρίου 2014

Χίλιες και μια πίπες.

Καφέ με γάλα
λόγια να μου λες
κι εγώ να τα γουστάρω.
Βάζω το χέρι μου στη τσέπη
και τι να δω!
Μια γοργόνα 
τσιμουκώνει ένα μικρόφωνο.
Πάει το'χασα είπα
και κοίταξα την ώρα.
Και πράγματι είχα αργήσει.
Τα σεμινάρια για τη καταπολέμηση
του συνεχούς ύπνου,είχαν ξεκινήσει.
Δε πάω,πάω
να χτυπήσω ένα οχταωράκι δουλειάς.
Το σερβιτοριλίκι
ακούγεται σαν το αρχιδιλίκι
αλλά αυτή είναι μια λέξη που
δε χρησιμοποιούμε συχνά αλλά
εμένα αυτό 
μου 
θυμίζει.

Κάθε μαντήλι και σκηνοθέτης,
κάθε σκηνοθέτης κι ένα ανέκδοτο.
Μήπως θα μπορούσα να εκπροσωπήσω λίγο;
Βεβαίως αλλά πρώτα θα χρειαστεί
να γυρίσετε μια τσόντα.

Σκέψεις σαν ένα μωρό που βγάζει δόντια
κλαίει
και τρώει σανδάλια.
Άντε να δούμε τι θα φορέσω το καλοκαίρι.
Τα χέρια
αγκαλιάζονται
κάτω από το πηγούνι
αποτυχημένο στυλ Παναγίας.
Την αδράνεια δε τη μπορώ
με κάνει να βαριέμαι
και όταν βαριέμαι
δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα.

Αλλος ένας χρόνος
θα ρθει να μας πηδήξει,
ας είναι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου