Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

Σημειώ νο επαφή.


Σε όλα τα σώματα του κόσμου
υπάρχει σημείο
με συντεταγμένες
μάλιστα,
όπου
κρύβονται όλα τους τα μυστικά.
Οι δικές σου ποιες είναι
γαμώ το κεφάλι μου;

Φέρνω το κορμί σου βόλτα
με την μύτη μου
μπα
δε μυρίζεις τίποτα
παρα όμορφα
ειδικά πίσω από το αφτί
και εκεί
κάτω.

Σε σκανάρω με τα μάτια μου
μόνο δέρμα τρίχες
σημάδια,
ωραίο θέαμα
σταματάω να ψάχνω.

Σε πασπατεύω εδώ κι εκεί
σε γυρνάω μπρούμυτα
μου γυρνάς ανάσκελα
σ' αγγίζω μ' αγγίζεις ε

καλά,

κάθομαι στο γραφείο μου
σαν επιστήμονας και σκέφτομαι
που είναι ο διακόπτης
να γεμίσω με φως
αυτό σου το μυστήριο
και μετά φεύγεις
και στο τηλέφωνο
να μου λες μόνο
"τι έχεις;".

Αναρωτήθηκα
γιατί
απλά δε σε ρώταγα.

Και τώρα αναρωτιέμαι
γιατί
απλά δεν σε άκουγα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου